Teamgevoel

Jouw team: gedreven individuen, hart voor de zaak, welwillend. En toch is er gebrek aan vertrouwen in elkaar. Je medewerkers voelen zich niet gezien en gehoord, terwijl jij als manager daar juist zo je best voor doet. Verwacht je eigenlijk meer pro-activiteit en zelfstandigheid van je team, maar komen ze toch met veel vragen naar je toe? Spreken ze elkaar niet of nauwelijks aan en sluimert er van alles?

Zonde toch? De teams die wij begeleiden gaan dit ongemak aan. We stimuleren openheid en zelfreflectie. We werken met boksers, aikido-masters en acteurs, maar ook ‘gewoon’ met de trainer en het team. De methodiek wordt omgezet in actie.

Resultaat? Medewerkers die durven te vragen en te zeggen. Die de schuld niet bij de ander leggen, maar ook kritisch naar hun eigen aandeel kijken. En daarmee het team vooruit helpen. Dit alles komt ten goede aan het behalen van de teamdoelstellingen, relaties met klanten en een positieve werkbeleving.

Wil je weten wat ik voor jouw team kan betekenen?

Andere schrijfsels van Do

Representant zijn, kan iedereen dat?

Representant zijn, kan iedereen dat?

Iedereen kan het ๐Ÿ˜‰ dus dat is fijn toch? Representant zijn betekent dat je deelneemt in de opstelling van iemand die een vraag heeft gesteld en zijn eigen opstelling ontvangt. Je wordt dan bijvoorbeeld gevraagd om representant te zijn voor iemands vader, moeder of...

Lees meer
Eenmaal gezien en gevoeld is het knap lastig om dat nieuwe deel van jezelf te negeren

Eenmaal gezien en gevoeld is het knap lastig om dat nieuwe deel van jezelf te negeren

๐ˆ๐ค ๐ฆ๐จ๐ž๐ฌ๐ญ ๐ž๐ซ๐จ๐ฆ ๐ฅ๐š๐œ๐ก๐ž๐ง, ๐จ๐ฆ ๐๐ข๐ญ ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ๐›๐ž๐ž๐ฅ๐, ๐จ๐ฆ๐๐š๐ญ ๐ข๐ค ๐ก๐ž๐ญ ๐ณ๐จ ๐ก๐ž๐ซ๐ค๐ž๐ง๐›๐š๐š๐ซ ๐ฏ๐จ๐ง๐. ๐‰๐ž ๐ณ๐ข๐ž๐ญ ๐š๐ฅ ๐ž๐ž๐ง ๐ญ๐ข๐ฃ๐๐ฃ๐ž ๐๐ข๐ž ๐ ๐š๐ฏ๐ž ๐›๐š๐ง๐ค ๐ข๐ง ๐๐ž ๐ž๐ญ๐š๐ฅ๐š๐ ๐ž ๐ฌ๐ญ๐š๐š๐ง. ๐”๐ข๐ญ๐ž๐ข๐ง๐๐ž๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค ๐ค๐จ๐จ๐ฉ ๐ฃ๐ž ๐ก๐ž๐ฆ. ๐‡๐ข๐ฃ ๐ฌ๐ญ๐š๐š๐ญ ๐š๐ฅ๐ฌ ๐ง๐ข๐ž๐ฎ๐ฐ ๐ข๐ง ๐ฃ๐ž ๐ก๐ฎ๐ข๐ฌ, ๐ฆ๐š๐š๐ซ ๐ก๐ข๐ฃ ๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค๐ญ ๐ก๐ž๐ฅ๐ž๐ฆ๐š๐š๐ฅ ๐ง๐ข๐ž๐ญ ๐ญ๐ž ๐ฉ๐š๐ฌ๐ฌ๐ž๐ง ๐›๐ข๐ฃ ๐๐ž ๐ซ๐ž๐ฌ๐ญ ๐ฏ๐š๐ง ๐ฃ๐ž ๐ข๐ง๐ญ๐ž๐ซ๐ข๐ž๐ฎ๐ซ, ๐ฌ๐ญ๐ž๐ซ๐ค๐ž๐ซ...

Lees meer
Spiegel of speelbal

Spiegel of speelbal

In deze post even wat ongevraagd advies ๐Ÿ˜‰ voor trainers en coaches om de spiegel te zijn en geen speelbal te worden van je groep of je coachee. ๐Ÿ’› ken je eigen triggers en patronen door en door. Weet wanneer en waarom je gaat pleasen, entertainen of redden en blijf...

Lees meer